Кошик
897 відгуків
(067)779-39-33 (067)568-12-44  Контакти

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Товар для повернення має бути належноі якості, а саме: - відсутність слідів використання споживачем: подряпин, потертостей, плям тощо. - збережена та не пошкоджена товарна упаковка. - відсутні сліди кикористання. Повернення відбувається службою доставки за тарифами транспортноі компаніі за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій точці видачі за адресою : ринок "Імпульс Світ" магазин 22А, 29004, проїзд Геологів 3, Хмельницький. Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем. - повернення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 2х днів з моменту отримання поверненого товару. Зворотна доставка товару за адресою м. Хмельницький Нова Пошта 8 067-354-24-98 Ляховська Тетяна У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через не відповідність очікуванням, Клієнт може звязатись з менеджером по номеру +38(067)5681244 та повідомити про бажання замінити або повернути товар. Інформація про отримання товару не належноі якості повинна бути надана в перші 24 години після отримання товару телефоним дзвінком аб оповідомленням на вайбер. Повернення здійснюється за рахунок Одержувача службою доставки Нова Пошта. Зворотна доставка товару за адресою м. Хмельницький Нова Пошта 8 067-354-24-98 Ляховська Тетяна Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем. - повернення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару. Заміна товару не належноі якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненого товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner